Εξειδίκευση ανθρώπινου δυναμικού



CUSTOMER SERVICE - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

customer care 2019 png

 

Η άριστη εξυπηρέτηση των πελατών αποτελεί τον στρατηγικό στόχο κάθε επιχείρησης. Πως επιτυγχάνεται άριστη εξυπηρέτηση; Μέσα από την πώληση όχι ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας αλλά μέσα από την προσφορά μίας ολοκληρωμένης αγοραστικής εμπειρίας. Οι ικανοποιημένοι πελάτες γίνονται πιστοί πελάτες, στηρίζοντας την εταιρεία σε κάθε νέο βήμα και νέα προσπάθεια.

Που Απευθύνεται

Στόχος

- Στελέχη πωλήσεων, τμήματος μάρκετινγκ και εξυπηρέτησης πελατών

- Πρόσωπα που επιθυμούν να αναπτύξουν δεξιότητες στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών

Οι συμμετέχοντες με την ολοκλήρωση του προγράμματος θα είναι σε θέση να προσφέρουν

στον πελάτη μία μοναδική εμπειρία, επιτυγχάνοντας υψηλό ποσοστό πιστών πελατών.

Ενότητες

• Ορισμός πελάτη και αναγκών

• Κατηγορίες πελατών και τρόποι εξυπηρέτησης

• Ο τρόπος σκέψης των πελατών

• Διαχείριση παραπόνων και συγκρούσεων πελατών

• Δέσμευση επιχείρησης για αποτελεσματική εξυπηρέτηση

• Πως επιτυγχάνεται η πιστότητα πελατών μέσα από την

ικανοποίηση (customer loyalty)



Λεπτομέρειες Προγράμματος

Δίνεται η δυνατότητα χρηματοδότησης από το ΛΑΕΚ 1-49

 

Πληροφορίες


Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 347 94 55,
Fax: 211 800 95 97
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Θεσσαλονίκη
Τηλέφωνο: 2310 567547,
Fax: 700 700 0301
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Για την υπόλοιπη Ελλάδα – Tηλέφωνο επικοινωνίας: 21 5510 9999

 

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας

   

Υποχρεωτικό!

Υποχρεωτικό!

Υποχρεωτικό!

Υποχρεωτικό!

Invalid Input


Θα σας ενημερώσουμε άμεσα για το ερώτημά σας.

Το Διαβαλκανικό Κέντρο Επιχειρηματικής Ανάπτυξης ΑΕ επεξεργάζεται τα παραπάνω δεδομένα σύμφωνα με την Πολιτική Ασφάλειας και Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

Το Διαβαλκανικό Κέντρο Επιχειρηματικής Ανάπτυξης ΑΕ αποστέλλει σε τακτά χρονικά διαστήματα ενημερώσεις (newsletter) για νέα εκπαιδευτικά προγράμματα, υπηρεσίες συμβουλευτικής υποστήριξης και νέα της εταιρείας μας. Ανά πάσα στιγμή μπορείτε να ανακαλέσετε τη συναίνεσή σας.

Επιθυμείτε να λαμβάνετε newsletter με περιεχόμενο εκπαιδευτικά προγράμματα, υπηρεσίες συμβουλευτικής υποστήριξης και νέα του Διαβαλκανικού Κέντρου Επιχειρηματικής Ανάπτυξης ΑΕ


Υποχρεωτικό!

 

Άλλα σεμινάρια

Μοιραστείτε το

Powered by Spearhead Software Labs Joomla Facebook Like Button