Εξειδίκευση ανθρώπινου δυναμικού

HOTEL MANAGEMENT | Διαβαλκανικό Κέντρο Επιχειρηματικής Ανάπτυξης

hotel management 2019

 

Ο Hotel Manager αναλαμβάνει την οργάνωση και διοίκηση των ξενοδοχειακών μονάδων, με τρόπο άρτιο και αποτελεσματικό, όπως απαιτεί ο έντονος ανταγωνισμός που επικρατεί στον χώρο του Τουρισμού. Μέσω του  Hotel Management αποκτά όλες τις απαραίτητες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες που χρειάζεται, ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει στις αυξημένες απαιτήσεις της διοίκησης τουριστικών οργανισμών.

 

Που Απευθύνεται

Στόχος

- Επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου και σε τοπικές οργανώσεις

- Σε αυτούς που θέλουν να ασχοληθούν με τον τουριστικό κλάδο

- Σε όσους ενδιαφέρονται να μοριοδοτηθούν για την υποβολή αίτησης στήριξης στα προγράμματα CLLD1/LEADER και CLLD2/LEADER

Στόχος του σεμιναρίου είναι να δώσει στους συμμετέχοντες τις γνώσεις που απαιτούνται για να δουλέψουν αποτελεσματικά σε ξενοδοχεία και τουριστικά θέρετρα. Μετά το τέλος του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν τις απαραίτητες ικανότητες ώστε να διεκπεραιώνουν τις κρατήσεις-αφίξεις-αναχωρήσεις, να αντιμετωπίζουν τα παράπονα των πελατών, να συμπληρώνουν και να ελέγχουν τα απαραίτητα έγγραφα και τέλος να συνεργάζονται με τα υπόλοιπα τμήματα του ξενοδοχείου.

Ενότητες

Ενότητα 1
• Περιεχόμενα
• Το τουριστικό φαινόμενο
• Το τμήμα της υποδοχής
• Τύποι ξενοδοχείων
• Front Office
• Οργανόγραμμα προσωπικού στο τμήμα υποδοχής
• Οι βάρδιες της υποδοχής
• Καθήκοντα προϊστάμενου


Ενότητα 2
• Περιεχόμενα
• Τύποι δωματίων
• Τιμές δωματίων
• Πελάτες ξενοδοχείων
• Συμβόλαια μεταξύ τουριστικών γραφείων και ξενοδοχείων


Ενότητα 3
• Περιεχόμενα
• Τύποι κρατήσεων
• Overbooking: Αιτίες, Αντιμετώπιση
• Άφιξη μεμονωμένων πελατών: Διαδικασίες
• Δελτίο άφιξης
• Ηλεκτρονικό σύστημα πρόσβασης στα δωμάτια
• Διαδικασίες αναχώρησης πελάτη


Ενότητα 4
• Περιεχόμενα
• Ταμείο
• Καθήκοντα Congierge
• Αχθοφόρος - Groom
• Πορτιέρης – Doorman


Ενότητα 5
• Περιεχόμενα
• Παράπονα πελατών
• Πηγές παραπόνων
• Διαχείριση παραπόνων

Ενότητα 6
• Περιεχόμενα
• Κρατήσεις
• Ηλεκτρονικά συστήματα ξενοδοχείων
• Καθήκοντα Guest Relations


Ενότητα 7
• Περιεχόμενα
• Τμήματα ξενοδοχείου
• Τμήμα ορόφων - Ιεράρχηση
• Συνεργασία - Συντονισμός με τα υπόλοιπα τμήματα του ξενοδοχείου
• Όροφοι και υποδοχή
• Εστιατόρια ξενοδοχείων
• Bar ξενοδοχείων


Ενότητα 8
• Περιεχόμενα
• Διαδικασία άφιξης Group
• Κανόνες συμπεριφοράς πελατών κατά τη διανομή τους
• Αυτή η εβδομάδα


Ενότητα 9
• Περιεχόμενα
• Τουριστική αλφάβητος
• Lost and found
• Φαρμακείο
• Εσωτερικός κανονισμός εργασίας προσωπικού ξενοδοχείων
• Καθαριότητα
• Απαγορευτικές διατάξεις
• Κανόνες συμπεριφοράς τμήματος υποδοχής


Ενότητα 10
• Περιεχόμενα
• Ξενοδοχειακή ορολογία
• Handicap room
• Main courante
• Τήρηση λογαριασμών πελατών λειτουργίες ταμείου
• Συντομογραφίες  ξενόγλωσσες
• Συντομογραφίες ελληνόγλωσσες
• Ε.Ο.Τ. Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού
• Η εκπαίδευση του προσωπικού

Για την καλύτερη κατανόηση του σεμιναρίου παρέχεται Τεστ πολλαπλών απαντήσεων

 

 

Λεπτομέρειες Προγράμματος

Το σεμινάριο υλοποιείται μέσω της Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας  elearning-seminars.gr

logo elearning

 

Κόστος Συμμετοχής

150€ για 30 ώρες

200€ για 100 ώρες

 

Εκπτωτική Πολιτική:

- 10% έκπτωση σε φοιτητές – ανέργους (προσκομίζοντας παράλληλα τα αντίστοιχα δικαιολογητικά)

- 25% έκπτωση για εφάπαξ καταβολή του ποσού

 

 

Πληροφορίες


Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 347 94 55,
Fax: 211 800 95 97
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Θεσσαλονίκη
Τηλέφωνο: 2310 567547,
Fax: 700 700 0301
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Για την υπόλοιπη Ελλάδα – Tηλέφωνο επικοινωνίας: 21 5510 9999

 

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας

   

Υποχρεωτικό!

Υποχρεωτικό!

Υποχρεωτικό!

Υποχρεωτικό!

Invalid Input


Θα σας ενημερώσουμε άμεσα για το ερώτημά σας.

Το Διαβαλκανικό Κέντρο Επιχειρηματικής Ανάπτυξης ΑΕ επεξεργάζεται τα παραπάνω δεδομένα σύμφωνα με την Πολιτική Ασφάλειας και Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

Το Διαβαλκανικό Κέντρο Επιχειρηματικής Ανάπτυξης ΑΕ αποστέλλει σε τακτά χρονικά διαστήματα ενημερώσεις (newsletter) για νέα εκπαιδευτικά προγράμματα, υπηρεσίες συμβουλευτικής υποστήριξης και νέα της εταιρείας μας. Ανά πάσα στιγμή μπορείτε να ανακαλέσετε τη συναίνεσή σας.

Επιθυμείτε να λαμβάνετε newsletter με περιεχόμενο εκπαιδευτικά προγράμματα, υπηρεσίες συμβουλευτικής υποστήριξης και νέα του Διαβαλκανικού Κέντρου Επιχειρηματικής Ανάπτυξης ΑΕ


Υποχρεωτικό!

 

 

Άλλα σεμινάρια

Μοιραστείτε το

Powered by Spearhead Software Labs Joomla Facebook Like Button